Borska Design | Regulamin
1023
page-template-default,page,page-id-1023,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.1,vertical_menu_enabled,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

REGULAMIN

Dokonywanie zakupów w sklepie internetowym b o r s k a  odbywa się na podstawie niniejszego regulaminu i jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje w nim zawarte. Dlatego każdy Klient przed złożeniem zamówienia proszony jest o uważne zapoznanie się z regulaminem.

Podstawowe informacje

Zakupu można dokonywać 7 dni w tygodniu. W tym czasie, w wypadku pytań czy problemów, można kontaktować się poprzez adres e-mail: borska.izabella@gmail.com . lub pod numerem telefonu : 517 299 228

Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zawieszenia działania sklepu np. na czas urlopu lub oczywiście ze względu na niezależące od niego usterki.

W sklepie oferowane są ubrania projektowane i szyte przez Izabellę Borską-Mba.

Podane ceny są cenami brutto. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie np. W przypadku przeprowadzanej w danej chwili promocji.

Płatność

Akceptowane formy płatności to przelew na konto,  płatność za pobraniem. Możliwa jest również płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

W tytule przelewu najlepiej wpisać numer zamówienia.

 

Konto bankowe:

BORSKA Izabella Borska-Mba

Os. Kosmoanutów 19/61

61-641 Poznań

Millenium Bank 18 1160 2202 0000 0002 3756 6980

Wysyłka

Zamawiając kilka produktów w jednym zamówieniu (borska / borska kids / ready to go), za przesyłkę płaci się tylko raz.

Kurier DHL  – 15 zł

Kurier DHL za pobraniem 18.20 zł

Poczta Polska – 14 zł

Na realizację zamówienia czekać trzeba od 3-14 dni roboczych. Zależy to od stanów magazynowych. Zazwyczaj dana rzecz szyta jest dopiero po pojawieniu się zamówienia.

Jeśli z przyczyn niezależnych od nas wysłanie przesyłki miałoby się opóźnić, Klient zostaje o tym powiadomiony mailowo.

Sklep internetowy b o r s k a nie ponosi odpowiedzialności za zagubione i niedoręczone przesyłki. Tego typu reklamacje należy składać u dostawcy przesyłki – firmy DHL lub Poczty Polskiej. Zawsze jednak sklep służy pomocą w ustaleniu losów wysyłanej przesyłki.

Zwroty

Zawsze masz możliwość zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Możesz też wymienić produkt na inny rozmiar, kolor (jeśli jest dostępny), lub zupełnie inny produkt.

Towar musi być jednak nieużywany, z oryginalnymi metkami i koniecznie z paragonem.

Przed ewentualnym zwrotem, proszę, napisz maila w tej sprawie na adres:

borska.izabella@gmail.com

Adres do zwrotów i wymiany:

BORSKA

Izabella Borska-Mba

Os. Kosmonautów 19/61

61-641 Poznań